پایان نامه معماری مرکز تحقیقات برنج کشور ۱۰۵ صفحه + نقشه ها 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از مطالب:

فصل اول: کلیات
مقدمه
۱-۱) تبیین موضوع پروژه
۲-۱)ضرورت طرح موضوع
۳-۱) معرفی سایت پروژه
۴-۱) روش جمع آوری اطلاعات پروژه
۵-۱) معرفی روش و فرایند طراحی
مقدمه :
در فصل نخستین رساله، ابتدا موضوع پروژه به تفصیل معرفی و هدف از انتخاب موضوع بیان می گردد و اهداف و وظایفی که برای این پروژه در نظر گرفته شده به اختصار توضیح داده می شود تا بر ضرورت طرح تاکید گردد.
اطلاعات اولیه ای که برای انجام پروژه به آن ها نیاز داریم نیز در این فصل گردآوری شده است. در ادامه مکانی که برای پیاده سازی طرح در نظر گرفته شده همراه با ذکر دلایل عنوان می شود. در پایان روش هایی که به کمک آن اطلاعات این رساله جمع آوری شده بیان می گردد.

۱-۱)تبیین موضوع :
برای بیان موضوع رساله، معرفی موضوع پروژه و معرفی برنج به صورت مختصر به عنوان جزو پایه ای این تحقیق ضروریست. معرفی اولیه به همراه اهداف و وظایف در نظر گرفته شده برای پروژه در زیر آورده شده است :

۱-۱-۱)معرفی موضوع پروژه :
موضوع در نظر گرفته شده برای پروژه ی طرح نهایی ، طراحی مرکز تحقیقات برنج می باشد که شامل یک عملکرد اصلی و دو عملکرد فرعی است . عملکرد اصلی مجموعه عملکرد پژوهشی بوده و عملکرد های فرعی عبارتند از عملکردهای آموزشی و فرهنگی . هر سه ی این عملکرد ها بر روی محصول برنج متمرکز شده اند . در این پروژه سعی براین است که ضمن برآورده کردن نیازهای مبتنی بر عملکردها ، پا را از قالب مراکز تحقیقاتی رایج فراتر گذاشته و نگاهی همه جانبه به این محصول با ارزش داشته باشیم . محور اصلی چنین مجتمعی را باید بر اهداف و وظایف زیر استوار کرد :

 

جهت بررسی کامل فایل و دریافت روی همین لیک کلیک کنین